10 Temmuz 2007 Salı

şekerime:)


miskin miskin otuturken güneşin etkisini kırmak için açtığım şemsiyenin altında, biri keyfimi bozmak için uzun uzun uğraştı benimle...

-şiii baksana ööle oturma orda kalk sende blog aç kendine

-nie?

- iyi olur canın sıkılmaz

- canım istemio..

- ya bi bak vakitte gecer.. sonra hoşuna da gider..

- ya ne gerek var?

- bak çok güzel insanlar var tanışırsın..

- ii bakarım bi aara..

ertesi gün...



- açtın mı?

- yooo

- ya bak bu linke tıkla burdan halledebilrisin..

- tamam olur..


bi sonraki gün...

- adresini ver bakimm

- ne adresi?

- bloger.. yoksa açmadın mı;?

- yooo

- ya bak kendine ait bi sayfa olcak yazılarını paylaşırsın kafan dağılır...

ve bisssürüüü benzeri günler..

- oldumu?

- ewet canım oldu..

işte budur blogumun öyküsü.. başladık bakalım umarım güzel olur.. yabancıyım gerçi, diğer bloger sahiplerinin sayfalarını inceledim hepsi birbiirnden mükemmel.. umarım bende bişeyler yapabilirim...gerçi arkamda öyle bi destek var ki istersen yapma:)

bu kısa yazıyı aslında bi teşekkür için yazdım.. beni bu kadar uzun çabalar sonucu yazmaya teşvik eden sabır timsali nes'ime teşekkür ediyorumm...

5 yorum:

Gamze dedi ki...

Ben ilk başladığımda kem küm etmekten, alakasız yazılar yazmaktan başka bi şey yapmıyordum. Ama zaman geçtikçe her şey yoluna giriyor inana bana:)

Nes ne iyi yapmış diyeceksin bak. Bi alıştı mı, bırakamıyor insan:)

srp.. dedi ki...

verdiğin cesaret için teşekkür ederim canım:)

nes-kafe dedi ki...

neden daha önce dürtüklemedin diyeceksin coook yakında bana şekerim :p

koyduğun resme bayıldım harika :))))))))))

püstükcüm arkadasımı ziyaret ettiğin için çok teşekkür ederim. inşallah ikinizde harika okullarda harika öğrencilere öğretmenlik yaparsınız :)

Gamze dedi ki...

ah nescim inşallah inşallah:)

bio dedi ki...

kolay gelsin